این وبلاگ خاطرات یک دانشجوی پزشکیه

جان کوءیرا

شنبه, ۱۴ دی ۱۳۹۸، ۱۱:۴۹ ب.ظ

از جان کوءیرا شروع کنیم..جان کوءیرایی که احتمال نداره ترمک پزشکی باشی و هوس خریدش به سرت نزنه.جان کوییرایی که وقتی  یه ترمک میخره زمین و زمان رو سرش هوار میشن که اقا نکن نخر،ما خریدیم پشیمون شدیم😅حتی شمایی که داری این متنو میخونی طمءنم اگه یه روز هوس ورود به دانشکده پزشکی به سرت بزنه با یاد و نام این‌کتاب شروع میکنیو بعد با سیل حجیم نطرات سال بالایی ها موجه میشی که ای ترمک حرف گوش نکن،امان از دست تو ،تو ام باد به عبغب میندازی که من فرق دارم دوستان🙄میخوام کولاک کنم😅راستشو بخواین الان که دارم به گذشته فکر میکنم حتی اگه قرار باشه صد بار دیگه ترمک میشم صد بار دیگه میخرمشهرچند هیچ وقت به هدفی که موقع خریدش تو ذهنم میگذشت نرسیدم ،ولی بازم میگم حس قشنگ داشتنش میرزید به یه تجربه ناب ترم اولی😉جان ک

  • ندا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی